Advies

Aglia ondersteunt organisaties en bedrijven met advies op de gebieden online content, klantinteractie en community.

Wij bieden concrete praktijk-
oplossingen. Omdat we zelf dagelijks online activiteiten voor klanten uitvoeren, ervaren wij zelf wat wel en niet werkt in de praktijk. Onze adviezen zijn dus gebaseerd op eigen ervaringen.

Kies voor Aglia wanneer u:

  • Plannen heeft om een webcare team te starten maar niet weet hoe;
  • De online communicatie met uw klanten wilt verbeteren volgens een gericht verbeterplan;
  • Een online strategie wilt ontwikkelen waarmee u uw (communicatie-)doelen bereikt.

Aglia heeft diverse adviestrajecten naar tevredenheid van klanten uitgevoerd. U ziet direct de resultaten in uw eigen bedrijf of organisatie.

Dit komt omdat wij uw concrete probleemstelling als vertrekpunt nemen. Na inventarisatie geven wij aan wat naar onze mening nodig is om tot een oplossing te komen. Dit kan bijvoorbeeld een eenmalige sessie zijn met uw team of MT, of een communicatietraject richting uw personeel.

Daarnaast geven wij alleen advies over thema’s die wij zelf in de praktijk toepassen voor onze klanten. Deze thema’s liggen op de gebieden:

Adviesopdrachten die wij hebben uitgevoerd hadden betrekking  op:

  • Het succesvol opzetten van een webcare team;
  • De kanaalkeuzes voor effectieve communicatie met klanten;
  • Het ontwikkelen van een gerichte online communicatiestrategie;
  • Het zinvol toepassen van social media in het KCC.
  1. No trackbacks yet.

Plaats een reactie